Щоденник навчання

Щоденник навчання

середу, 17 жовтня 2012 р.

Модуль 6 рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів    Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. При проектній діяльності є необхідним використання даних ресурсів, так як це підвищує результативність роботи (обговорення ідеї, обмін думками, зауваження та пропозиції). Мені даний модуль дуже сподобався (особливо робота над дизайном щоденника). І не дивлячись на те, що я сьогодні не виспалась маю гарний настрій. Бажаю всім гарного дня!

2 коментарі:

  1. Я підтримую вас, теж хочеться спати, але настрій добрий. Дякую за побажання.

    ВідповістиВидалити
  2. Оксана Станіславівна, мені сподобалося ваші ідеї з приводу необхідності використання Сервіси web 2.0.
    Бажаю вам успіхів у роботі!

    ВідповістиВидалити